Net Promoter Score

  • Holder fokus på kundeservice med nem og brugervenligt system.

    Tænk, hvis du havde tid til at ringe til hver enkelt kunde og spørge, hvad de synes om opgaven, de netop har fået løst af jer. Du ville få feedback, der kunne forbedre eller bekræfte, hvad I gør rigtigt. Med Net promoter Score får dine kunder umiddelbart efter en udført opgave en mail, hvor de bliver bedt om at udfylde seks spørgsmål. Det helt afgørende og overordnede spørgsmål, vi får svar på, er:


    Vil dine kunder anbefale dig – eller vælger de en anden leverandør til næste opgave ?

    Du får også svar på, hvordan kunderne oplevede serviceniveauet, om tidsplanen blev overholdt, og om de ansatte leverede et godt produkt.
    Alt sammen faktorer, der kan hjælpe din virksomhed til at holde fokus på jeres kunder og virksomhedens omdømme.

    Net promoter score sørger selv for at sende en mail ud til kunderne, når I har udført en opgave. Besvarelserne samles i en overskuelig graf, der med røde og grønne kurver viser, hvor høj tilfredsheden er.

    Din virksomhed kan måle den samlede tilfredshed, men systemet giver også mulighed for at se hver enkelt medarbejders kunde-score. 


    Det effektive værktøj som Net Promoter Score er – kan bruges til daglig overvågning, men får for alvor effekt, når I konstruktivt kigger på de dårlige besvarelser og forsøger at forbedre dem.

    Som Net Promoter Score kunde får I udover systemet og den daglige opfølgning hos kunderne en halvårlig rådgivning fra en af vores konsulenter, der ud fra de indkomne tal kommer med forslag til forbedringer.


    Kundernes tilfredshed er det, jeres virksomhed lever af. Ved opmærksomhed og overvågning har I mulighed for at forbedre både jeres medarbejdere – jeres omdømme og naturligvis jeres indtjening.

     

    Nps 1