"Det er interessant, hvordan nogle entreprenører stadig ikke formår at gøre denne feedback til andet end en reaktiv og historiefortællende information, om hvad der gik godt, og hvad der gik skidt. Herefter bliver denne tvivlsomt brugbare information sandsynligvis placeret i et af de utallige ringbind i ringbindsbiblioteket, og nok først fundet frem igen den dag, et andet intetsigende papir skal overtage pladsen i mangel på andre steder at opbevare denne såkaldte viden omkring sine kunder. Faktum er blot, at hvis man varetager kundernes tilfredshed på denne måde, ja så kan man lige så godt lade være med at gøre sig ’umagen’”
Sådan indledes artiklen, der blandt andet sætter fokus på udbyttet som opnås ved at gøre op med ringbindene og i stedet anerkende Kundetilfredshed som et af værktøjerne til at sikre et gensidigt projektsamarbejde. Dette skaber fundamentet for en forretningsmæssig og økonomisk fordel på den lange bane.
I artiklen præsenteres ligeledes en 5-trins guide til hvordan man kan komme i gang med at sikre implementering af et virksomhedsspecifikt KundeFokus i sin egen virksomhed.
Læs artiklen her