Skab glædesoplevelser hos kunden

  • Hvilke elementer i kundeprocessen oplever kunderne som værende afgørende og formår organisationen at levere disse?

    Virksomhedens omdømme er af vital betydning, men det kan være svært at afkode hvad kunderne ønsker, og dermed også hvor man som virksomhed skal bruge sine ressourcer. Ofte forsøger virksomheder at performe på alle tænkelige parametre overfor kunden, mens kunden i virkeligheden har høje forventninger til få parametre.

     

     

    En analyse af kundernes oplevelse af virksomheden er fundamentet for at man ikke famler i blinde i sin performance overfor kunden, men skaber vished om hvor man som virksomhed skal forbedre sig og på hvilke parametre vi skaber glædesoplevelser hos vores kunder. Glædesoplevelserne er en forudæstning for at skabe og udvikle ambassadørkunder.

    Hos Bülow Management AS/ udvikler vi spørgerammen i samarbejde med organisationen eller vi vælger en erfaringsbaseret spørgeramme, der passer til virksomheden - det bidrager til at forstå kundeoplevelsen fra et eksternt synspunkt og derigennem diagnosticere kundeprocessen.

     

Vil du vide mere om Skab glædesoplevelser hos kunden?

Morten Rishøj Søndergaard er vores ekspert i Skab glædesoplevelser hos kunden, så hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide mere kan du kontakte ham