Medarbejdernes velbefindende er afgørende for virksomhedens succes

  • Er vores medarbejdere på vej væk – eller er de ambassadører? Loyalitetssegmenteringen kobler Tilfredshed og Loyalitet, og danner et overblik over fordelingen i de forskellige medarbejdersegmenter.

     

    Glade medarbejdere er loyale, mere produktive, har færre sygedage og afspejler sig direkte på virksomhedens bundlinje og kundernes loyalitet. Entusiastiske ansatte er ambassadører for virksomheden da deres glæde, og tillid smitter af på kunderne gennem deres motivation og lyst.

     


     


    En analyse af medarbejdernes trivsel kan således bruges til at skabe forudsætningerne for en endnu bedre arbejdsplads. Resultaterne anvendes til efterfølgende medarbejder/leder udviklingsforløb for den enkelte leder med fokus på at synliggøre og prioritere udviklingspotentialer. Dette med formålet at øge eller fastholde motivationen og graden af loyalitet så medarbejdere bliver til ildsjæle for organisationen.

     

     

Vil du vide mere om Medarbejdernes velbefindende er afgørende for virksomhedens succes?

Morten Rishøj Søndergaard er vores ekspert i Medarbejdernes velbefindende er afgørende for virksomhedens succes, så hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide mere kan du kontakte ham