Byggeriets KundeIndeks - BNKI - er i dag det ledende KundeIndeks i anlægs- og byggebranchen. Hovedparten af de største anlægs- og entreprenørvirksomheder i Danmark samt mere end 50 mellemstore organisationer arbejder systematisk med Kundetilfredshed og KundeFokus på deres byggeprojekter gennem BNKI.
Siden 2010 har Bülow Management udviklet KundeFokus og KundeMålinger indenfor anlæg- og byggebranchen.
Måling og analyse - Ledelse af Kunden
I forlængelse af Kundemålinger og strategisk analyse af Kundetilfredshed, er BNKI et proaktivt tiltag, der understøtter kundefokus gennem hele projekt- og samarbejdsforløbet. Bülow Management bidrager med med rådgivning og gennemførsel af tiltag såsom Forventningsafstemning, Samarbejdsworkshops og Løbende Evalueringsmøder på det enkelte byggeprojekt.
Det medvirker til, at den ambitiøse organisation fra start samt undervejs i projektsamarbejdet er bevidst omkring hvilke specifikke krav og ønsker, der afstedkommer den højeste kundetilfredshed hos den enkelte bygherre og kunde.
Det Proaktive Kundefokus er udviklet i samarbejde med markedsledende, store og mellemstore aktører i byggebranchen, og sikre derved at alle aspekter, som vedrører kundens tilfredshed, afdækkes gennem forløbet.
Det Proaktive Kundefokus er ligeledes et redskab der øger entreprenørernes og rådgivernes konkurrenceevne. I har muligheden for at dokumentere tidligere kunders tilfredshed med de gennemførte projekter via ProjektCertifikater med kundeudtalelser. Dermed står I stærkere, når I skal afgive det næste tilbud.
Læs mere på www.bnki.dk
Mads Keldorf Jensen er vores ekspert i Kundefokus i Byggebranchen, så hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide mere kan du kontakte ham